[itzul] RE: ItzuL Mezu-Bilduma, 24 bilduma, 5. zenbakia

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Or, Maiatza 5, 10:43:35, CEST 2006

Egun on, Gotzon!

	'Zarauzko',  'Zarautzeko' beharrean hasiera batean gogor samar
egiten zitzaidan, zeren inguru hauetan (Arrankudiaga, Orozko...), herri
mailan, e epentetikoa erabiltzea ohikoena baitzen.

	Nite aitaginarreba zenak ez zuen esaten "Larrazabalgo",
"Larrazabaleko" baizik, eta horrela beste kasu batzuetan.

	Agur bero bat,

				Bittor Arbizu