[itzul] Doctrina del "levantamiento del velo"

z-nikolas a bildua ej-gv.es z-nikolas a bildua ej-gv.es
Al, Aza 6, 13:06:36, CET 2006

Nik zuzenbide zibilaren eta merkataritza zuzenbidearen esparruan erabili
izan dut termino hori, esanahi honekin: hainbat enpresek (sozietate
mugatuak, anonimoak, kooperatibak...) legez erantzukizun mugatua dute,
hots, sozietate horien zorrak elkarteak dituen ondasunekin bakarrik
ordaindu behar dira, beraz, beren kudeatzaileen ondarearen kontra ezin
daiteke joan sozietatearena nahikoa ez balitz.

Hala ere, legeak batzuetan aukera ematen du erantzukizun mugatuaren
printzipio hori ez aplikatzeko, eta horrelako kasuetan, sozietatearen
zorrak ordaintzeko bere kudeatzaileen ondasunen kontra jo daiteke
sozietateak berak nahiko ondasunik ez duenean, esaterako, porrot egiten
duenean.

Ez dut, ordea, proposamenik termino hori nola euskara daitekeen
inguruan.

Zelai