[itzul] Ratoncito Pérez

Kepa Diegez kepa.diegez a bildua gmail.com
Ast, Aza 23, 16:03:13, CET 2006

Guztiz ados zurekin. Nik entzun dudana baino ez dut adierazi. Gurean ere
umeekin "Maritxu Teilatuko" erabiltzen dugu. Horretarako Oskorriren "Katuen
testamendua" diskoak sekulako ekarpena egin zuen.

--
Kepa Diegez
etnomet.blogspot.com