[itzul] ROMANITA

Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org
Al, Aza 27, 10:41:33, CET 2006

Uste dut berez "pan romano" dela terminoa. Gerora *(barra) romana" sortuko
zutela pentsatzen dut eta azkenik "(barrita) romana" edo "romanita".

Okindegiko apalak ergelkeriaz betetzen ari zaizkigun honetan, eta, besteak
beste, "egurrezko ogiak" lortu duen arrakasta ikusita, ez nintzateke
harrituko honez gero "erromatartxoak" saltzen hasita egongo balira ere.

Nire bost xentimokoa "erroma-ogi/barra/haga txikia"

Euskararen Donostia Patronatua

udala_euskara a bildua donostia.org

http://www.euskaraz.net