[itzul] after authorised work

ERRASTI ARAMBARRI, Iņigo inigo.errasti a bildua bizkaia.net
Ost, Urr 11, 11:59:09, CEST 2006

Egun on:

Eskaladako lehiaketetan hiru eratan (normalean) aritzen dira: a) eskalatu aurretik bidea ikusteko aukera emanda; b) beste norbait bide hori eskalatzen ikusi ondoren; eta c) bidea eskalatuko duenari baimena emanda aurretik bide hori berori lantzeko (hau da, hormara igota. Lehenengoan lurretik baino ezin du ikusi bidea, eta batzuk largabistekin-eta aritzen dira).

Nik uste dut zuen horrek c) aukera esan nahi duela; alegia, gero eskalatuko duen bidea (beste bi eratan baino zailagoa izaten dena) saiatzeko aukera emanda.

Iņigo