[itzul] Minus

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
Ast, Urr 19, 10:52:33, CEST 2006

Alfontsoren arrazoibideak tarte gutxi uzten digulakoan nago, baina
barkaidazue gordin-gordinean agertzea nire ezjakintasun logiko-matematikoa:
"proportzio bat" berdindu daiteke "zenbaki zehatz" batekin? Alegia,

% 3 = 0,03
% -3 = -0,03

Bestela esanda, "ehuneko hiru" eta "hiru ehunen" gauza bera dira?

Adibideak balio badu:

"Ehuneko hiruk gainditu du(te)" = "0,03k gainditu du(te)".

Atzo urteak bete nituen (+1), eta nik ere esan beharko "orduko arintasunak
asentatu dira".

Patxi
Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org