[itzul] Menditik nator

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Al, Urr 23, 10:10:42, CEST 2006

Aupa, Ximon!

	Arrazoia duzu, gaizki dago erabilera hori.
Zubiri anaiek (Euskal Gramatika Osoa) erdararen eraginez sortutako akatsatzat jotzen dute (NONDIKen erabilera, NONena erabili beharreran), beraz:
                         mendian nabil
             Iñaki / Bittor