[itzul] ER: reincidencia

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
As, Ira 26, 13:52:20, CEST 2006

Ni ez naiz bereizteko gauza, baina uste dut 'reiteración' eta
'reincidencia' bereizi behar izaten direla, eremu batzuetan bederen.

Euskaltermen (eta hainbat testutan) 'berrerortze' eta 'birjauste' irakur
daiteke, eta nik neuk ez diet ezinik ikusten hitz horiei.

Bestalde, 'Zehazki' hiztegiko 'berrizkatura' hori OEHn ongi dokumentatua
dagoela iruditzen zait, eta --nagusiki bekatuarekin agertuagatik oraintsu
arte, harritzekoa ere ez baita...-- hedatzeko eragozpenik ez dut nik
aurkitzen.

(Hau da erantzun bat idatzi beharra deus ez erantzuteko...).

Patxi

Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org