[itzul] ER: soziologian herritartasuna = hiritartasuna

merka a bildua artez.net merka a bildua artez.net
Ost, Ira 27, 15:37:29, CEST 2006

Nik ez diot, bada, hiritartasun hitzari problemarik aurkitzen. Hitz
euskalduna da, eta nahi dugun esanahia hartzeko erabat aproposa iruditzen
zait. Erdaraz ere ciudadano hirian bizi dena izango zen bakarrik hasiera
batean, beste zentzu bat ere hartzen hasi zen arte. Baina ez dakit, ni ez
naiz filologoa, hala ere, hiritartasun hitza guztiz erabilgarria egiten zait
nire lanerako.

Ugaitz