[itzul] itzulpen memoria

Ana Martin Ana a bildua EMUN.com
Al, Api 16, 10:05:57, CEST 2007

Neuk ere interes handia daukat, eta beharbada azalpenak zerrendan ematen jarrai dezakegu.

Nik testua analizatu eta, zerbait eginda badago, memoria nagusian egiten dut. Ez badago ezer, memoria berria sortzen dut. Horren eragozpena da testu berri bat sartzen denean gerta daitekeela zein memoriatan analizatu behar dudan ez jakitea.
Beste arazo bat da memoria nagusia handitzen joan ahala gero eta pisuago bihurtzen dela, eta zalantza sortzen zait aurrera begira hori komenigarria (eta erabilgarria) den. Itzultzaile desberdinen artean trukatzeko ere, memoria nagusiarekin aurrera eta atzera ibiltzea ere ez da oso erosoa, eta nahasgarria da. Alegia, ez dakidala gaia nola antolatu.

Bestetik, zuzenketak testua garbitu aurretik egiten ditut.