[itzul] Hego Amerikako hizkuntzak

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
As, Abu 14, 13:19:07, CEST 2007

Begira ezazu helbide honetan:

http://www.uztaro.com/berria/fitxategiak%5Cuztaro54%5C2_Uranga.pdf

Euskaltzaindiak munduko estatuen araua eguneratu berri du, eta hainbat
hizkuntza ofizial berri sartu ditu (arauaren bertsio zaharrean falta
zirenak), baina Hego Amerikakoetan ez da ia aldaketarik izan. Dena den,
horiek ere ikusi nahi badituzu, hemen begiratu:
http://www.euskaltzaindia.net/arauak/dok/Araua_0038.pdf

Alfontso Mujika
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak

miren(e)k dio: