[itzul] -tik gora

Arrizabalaga, Bakartxo bakartxo.arrizabalaga a bildua parlam.euskadi.net
As, Ots 6, 15:26:37, CET 2007

Baina 11 urte dituztenek egun gehiago ere dituztenez, 11 urtetik gorakoak dira; ez da hala 700 pertsona biltzen dituen lokalaren kasuan.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org
Enviado el: martes, 06 de febrero de 2007 14:07
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] -tik gora

Nik ez dakit pertsonak-eta zenbatzen direnean nola den kontua, baina garbi
daukat "11 urtetik gorakoentzat" esaten denean, 11 urtekoak barrenean
daudela, eta "11 urtetik beherakoentzat" esaten denean, berriz, 11 urtekoak
ez daudela hor sartuta. Orain, nik ez dakit konbentzimendu hori hizkuntza
barneko arauek ematen didaten edo konbentzioz hala den, baina zalantza
horrek ez dit loa galarazten.

Enparauetako bat.

Euskararen Donostia Patronatua

udala_euskara a bildua donostia.org