[itzul] Ha saltado el automático

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Or, Ots 16, 11:20:27, CET 2007

Mezua bidali zuenak 'diferentziala' jarri badu, diferentzialaz ari zela
pentsatu dut nik. "salto egin" edo "dena delakoa egin" etengailu automatiko
guztiek egiten dute, edozein motatakoak direla ere: termikoak, magnetikoak,
magnetotermikoak, diferentzialak, gaintentsiokoak...

<ia kasu guztietan salto egiten duena "etengailu magnetotermikoa" da>
baieztapenarekin ez nago ados.

Zirkuitulaburra gertatzen denean (eragile magnetikoa) edo gainkarga
(gainintentsitatea) gertatzen denean (eragile termikoa) aktibatzen da
etengailu magnetotermikoa. Kasu horietan bakarrik.

Akats-intentsitatea dagoenean, berriz, etengailu diferentziala aktibatzen
da.

Arazoa zein den, bata edo bestea aktibatzen da.

Alfontso