[itzul] Alamartxoa

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Al, Eka 25, 13:20:54, CEST 2007

Kaixo, lagunok!

	Hitz horren berri ez dut izan, baina ikusterakoan -are gehiago azalpen hau ikustean- martxo hil-izena dagoelakoan nago. Arrazoia,  Laudio eta Orozkon... martxo aldean egiten zen 'kanporamartxo' txangoa. Hipotesi moduan, 'ala-martxoa'ren lehengo zatian adberbioa edo zentzu bereko zerbait egon liteke.

	Agur bero bat,
                                                          Bittor Arbizu