[itzul] Pequeño gran...

xabier-pascual a bildua ej-gv.es xabier-pascual a bildua ej-gv.es
Al, Eka 25, 13:46:24, CEST 2007

Goiko hori agertu zait eta Dustin Hoffman-en filmaz gogoratu. Norbaitek (Asier Larrinagak edo EITBko beste norbaitek, beharbada) badaki nola itzuli den (baldin badago, noski) 'Pequeño gran hombre' film hura?

Nik 'Suiza: el pequeño gran exportador' euskaratu behar dut. Beste erreferentziarik ezean 'Suitza: esportatzaile handia, bere txikian' bururatu zait, baina pelikularen erreferentzia jakin nahiko nuke, paralelismo garbia dagoelako.

Xabier Pascual Jimenez

Ekonomia eta Plangintza Zuzendaritza

Eusko Jaurlaritza

945 01 90 56