[itzul] Arrimar el hombro

ximon ximon.iri a bildua euskalnet.net
Al, Eka 25, 19:08:40, CEST 2007

tira, nire ezjakintasunetik, baina orain dela gutxi, herri-urrats
martxan ipintzeko (uholdeak zirela-eta, bolondresen deika aritu
ziren), irratian behin baino gehiagotan "esku kolpea" aditu nuen. ez
dudana gogoan da, zein aditzekin jokatzen zuten, baina kasi seguru
"eman" erabili zutela; esku-kolpea eman, beraz... balio badizu, ondo,
eta bestela, ba, baita ere.

ximon