[itzul] equivalente

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ast, Mar 8, 09:47:54, CET 2007

Energia hiztegi entziklopedikoan, honela dator:

tona petrolio baliokide
sin: tpb
Tona bat petrolio gordinean den energia-kantitatearen balio bera duen
energia-unitatea, gutxi-asko 41,868 GJ-ren baliokide dena.

en: tonne of oil equivalent; toe
es: tonelada equivalente de petróleo; tep
fr: tonne équivalent pétrole; tep

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de sape a bildua euskalerria.org
Enviado el: miércoles, 07 de marzo de 2007 21:28
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] equivalente

Kaixo,

Googlen honela ageri da:

"(hainbeste)tona CO2 baliokide"

Hor, antza, "CO2" izenari dagokion adjektiboa da
"baliokide".

Bestalde, kilogramoekin ez, baina tonekin, honelakoak ikusi
ditut:

"petrolioaren (hainbeste) tona baliokide"

baina honelakoak ere bai:

"ptb (petrolio-tona baliokide)"

Nik neuk ez dakit zein aukeratuko nuke, baina hirugarren
bide bat bururatzen zait (beharbada ez oso argia):

"kilogramo baliokide petrolio"

Kixmi