[itzul] cortante

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Al, Maiatza 21, 14:07:41, CEST 2007

	Egun on!

		Ez dakit balioko zaizun, baina Zehazkin hau aurkitu dut:

		'Cortante...1 que corta', ebakitzaile, zorrotz...

		Zorrotz hori izan da lehen etorri zaidana, zorroztarri hitza gogoan nuela.

		'Punzamiento' dela eta, Elh. 'punzonar`' trokelatu, beraz trokelamendu?, baina  Googlen-en ez da agertzen horrelakorik, trokelatze, aldiz, bai, baina ez dakit ea egokia den.

		Agur,                           Bittor