[itzul] jugar a la mona

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Al, Aza 12, 16:09:11, CET 2007

amona xarra (edo zaharra edo xaharra, nahi baduzu)

(bateko urrea izaten zen normalean "amona xarra", beste bateko bat
karta-sortatik kentzen baitzen jokatzen hasi aurretik).

Beti pentsatu izan dut erdarazko  "mona" hori euskal amona-tik egindako
  deformazioa zela, baliteke alderantziz izatea baina.

x.