[itzul] zenbait herrialdeen izenak euskaraz

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Lar, Aza 17, 17:06:23, CET 2007

Wikipedian dauden izen gehienak Euskaltzaindiaren 38. eta 70. arauetan
ere agertzen dira, eta bertatik hartutakoak dira. Agertzen ez diren
gutxi batzuen izenak sarean eta aukera izan dugun erreferentzietan
bilatu ditugu; guk ez geneukan EIMAren liburuxka horren berri, eta
horrexegatik ez dugu bertara jo. Dena dela, bila aritu naiz, eta ez dut
sarean ezer aurkitu. Inork horretaz zerbait baldin badaki, eskertuko
nuke jakinaraztea.

Fidakortasunari dagokionean, inork akatsik ikusi badu, eskertuko nuke
horretaz jakinaraztea, edo zuzenketa egitea, Wikipedia guztion artean
egiten baitugu fidagarri.

Bestela, Wikipediako izenak erabakitzerakoan beti saiatzen gara
Euskaltzaindiaren arauak eta existitzen diren erreferentziak jarraitzen,
Frantziako departamenduen arauan egin zuten eguneraketa kaxkarra salbu.

Arkaitz

Amaia Lasheras(e)k dio: