[itzul] zenbait herrialdeen izenak euskaraz

Eneko Gotzon enekogotzon a bildua gmail.com
Al, Aza 19, 00:49:52, CET 2007

El 18/11/2007, a las 13:22, Mikel Morris escribió:
Euskara-Ingeles hiztegiaren egila zara, ezta? :)
Orain arte gutxi erabili dut, baina etorkizunean sarri astinduko dut,
bere web orria eztandarazi arte ;)
Ez nahiz hizkuntzalari, bai ezjakin, baino adierazten dizut atsegin
dudala :)

> oro har, axolagabekeria jaun eta jabe da euskaldungoan...
Ez da gizaki euskaldunok dugun arazo bakarra...

> Noiz aterako da euskal unibertsoa gaztelaniaren orbitatik?
Euskaltasuna eta kalitatea uztartzen ditugunean?

> Gaztelaniaz hezitako jendeak agintzen du euscalginchan, Iparraldeko
> jendearen kalterako...
> Esfortzugabeko euspañola...
Inperioak ahaltsu eta anker dira oso (menperatuek erabil dezaketen
bitartekorik gutxietsi gabe).

> Bakea izan bedi zuekin.

Eta osasuna, itxaropena, jakinduria, kemena... :)

Eneko Gotzon.
enekogotzon a bildua gmail.com

2.1 GHz PowerPC G5 (iSight). 2.5 GB RAM. Mac OS 10.4.11.
ADSL 2+, router D-Link DSL-524T, 1 Mb, Ya.com.
iPod Nano 4Gb (1º belaunaldi - 1ª generación).

Zientzia - Teknologia <http://www.zientzia.net/>
Basque Research <http://www.basqueresearch.com/>