[itzul] zenbait herrialdeen izenak euskaraz

xandonegi a bildua gipuzkoa.net xandonegi a bildua gipuzkoa.net
As, Aza 20, 08:18:12, CET 2007

> Zein dira menperatuak? Zein dira erabil ditzaketen bitartekoak?
Egia bere buruaren jabe da. Gizakia hari hurbiltzen saia daiteke.
Hastapen etikoak zolitasun eta olde onez finkatzen badira, gera
daiteken ariketa bakarra bakoitzari dagokiona esleitzea da. Ene ustez
ez da zail.

Zoritxarrez ezin dut eztabaida honekin aurrera jarraitu, ez baitaukat mailarik. Saiatu banaiz ere, ez dut ulertu idatzi duzun ezer, ez "gara daitekeen ariketa bakarra bakoitzari dagokiona esleitzea da" hori, ez aurretik nahiz atzetik doazenak ere. Hurrengo batean, beharbada, jarraituko dugu zail ez omen den kontu horrekin. Bitartean, izan ongi.