[itzul] Hika

Aixe, S.L. aixe a bildua ctv.es
Ost, Aza 21, 15:10:03, CET 2007

Bazkaltzen ari nintzela, balio ez horren salbuespena etorri zait gogora:
emetasuna markatu nahi denean erabiltzen da kasu horietarako ere noka, dela
helburu poetikoarekin («Baina nik, hizkuntza larrekoa, nahi haunat ere
noranahikoa»), dela eguneroko erabilera arruntean.

Hau da, solaskidearen sexua markatua ez duten erabilera guztietarako, toka
egitea izan da orain arteko legea (euskaraz primeran eta gaztelaniaz baldar
moldatu den jendea izan duen azken belaunaldira bitarteko erabileraz ari
naiz).

Hitanoaren ikuspegitik, izaki sexugabeak gara, nonbait, gizonezkook.

Ondo izan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak