[itzul] Herri (hiri)-izenak testu barruan

txema txema a bildua leteitzulpenak.e.telefonica.net
Or, Urr 5, 12:43:31, CEST 2007

Mila esker berriz ere, Aitor, baina barkatuko didazu pelmada: eta, betiere
testu barruan, horrelako egitura desberdin samar honetan ere, logika edo
prozedura berari eutsiko al zenioke.
Adibidez:
Eusko Jaurlaritzaren Osasun Saila -Udalekin batera- elikagaien
segurtasunaren arloan eskuduna da eta elikagaiak produzitu, landu, banatu
edo hornitzen dituzten industria, establezimendu edo instalazioen
osasun-kontrola gauzatzen du.

Eusko Jaurlaritzaren Nekazaritza, Arrantza eta Elikadura Saila eskuduna da
nekazaritzako elikagaien jatorrizko kalitatearen arloan.
OSASUN SAILA
Donostia, 1
01010 VITORIA/GASTEIZ
Tel.-zk.: 945 01 80 00
Fax-zk.: 945 01 93 01
www.osasun.ejgv.euskadi.net/r52-2536/eu/

NEKAZARITZA, ARRANTZA ETA ELIKADURA SAILA
Donostia, 1
01010 VITORIA/GASTEIZ
Tel.-zk.: 945 01 80 00
Fax-zk.: 945 01 99 37
www.nasdap.ejgv.euskadi.net/r50-382/eu/

Hor ere bai, euskal era arautuarekin nahiko?