[itzul] Chiíta duodecimano / Twelver Shia

Asier Sarasua asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
As, Urr 23, 09:49:01, CEST 2007

Xiien adar batekoak dira, hamabi imam existitu direla uste dutenak:

http://en.wikipedia.org/wiki/Twelvers

Gaztelaniaz "duodecimáno" jarri didate, eta ingelesez "twelver" aurkitu
dut. Arabierazko hitzaren transkripzioa "Isna Asharai" omen da.

Zalantzan nago: itzulpena egitea ("hamabitarrak"?) ala zuzenean "Isna
Asharai xiiak" idaztea. Bigarrenaren aldekoagoa naiz.

Asier.
--

Asier Sarasua Garmendia
Área de Sistemas de Información Territorial-Lurralde Informazioko Sistemen Arloa