[itzul] outlook eta wordfast

Elena Garcia Berasategi elena a bildua eleka.net
Ost, Urr 24, 11:13:58, CEST 2007

Kaixo,

Wordfast bertsioaren arabera toki ezberdinetan egon daiteke baina normalean
Wordfast/Setup/Segments atalean aurkituko duzun "Protect segment delimiters
from Delete and Backspace.” desaktibatu beharko zenuke. Ondoren,
Ikusi>Tresna-barrak>Pertsonalizatu>Teklatua>Berrezarri dena egiten baduzu
hobe, teklatua bere onera ekartzeko. Word eta Outlook itxi eta berriz ireki
eta normalean horrela konpondu beharko litzateke.

Zorte on,

Elena

Elena Garcia Berasategi

Eleka Ingeniaritza Linguistikoa