[itzul] alias informatikan

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Al, Urr 29, 22:33:56, CET 2007

Kaixo,

Informatikari lotuta bi esanahi izan ditzake 'alias' hitzak:

1.- Ingelesezko 'nick' moduan erabiltzen denean, 'ezizen' bezala eman
daiteke euskaraz.
2.- 'Alias' terminoa programazioan ere erabiltzen da, adibidez funtzio
bakar bati hainbat izen emateari deritzo alias. Kasu hauetan mantendu
egiten da, euskaraz ere 'alias' erabiltzen da.

Arkaitz Zubiaga

Agurtzane Mallona Legarreta(e)k dio: