[itzul] desarrollo organizacional

Inaki Luzuriaga aizkomendi a bildua yahoo.com
Ost, Ira 12, 11:51:02, CEST 2007

Kaixo! Horrelakoekin nik zalantza izan dut behin baino
gehiagotan, baina esango nuke "erakundearen garapena"
dela, alegia, enpresa/erakunde hori garatzen nola joan
den; bestela, "antolakuntzaren garapena", alegia,
enpresa/erakunde horren antolatzeko modua nolakoa izan
den orain arte. Testuari erreparatuz beharbada argitu
dezakezu. Espero dut zerbait argitu izana

Iņaki

Need a vacation? Get great deals
to amazing places on Yahoo! Travel.
http://travel.yahoo.com/