[itzul] ER: entre algodones

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ast, Ira 13, 10:55:36, CEST 2007

Berandu nator, eta ez dakit baliagarri izango zaizun, baina niri poema
batean egokitu zait esapide hori, eta literalago emana dut han,
behin-behinekoz: "kotoi artean gozo".

Nire irudimenean, kotoizko etzanleku-edo bat iradokitzen du horrek; gurean
"ur gaineko bitsetan" esapidea arrunt-arrunta bada ere, nik ez diot zehazki
esanahi hori aurkitzen, eta nekez txerta daiteke, bestalde, zure horretan.

Jakina, oso testuinguru desberdinak dira poema bat eta zurea, baina...