[itzul] Euskalbar 2.2

Agurtzane Mallona amallona a bildua euskal.deusto.es
Or, Ira 21, 12:52:11, CEST 2007

Julen(e)k dio:

> Zer agertzen zaizu zehazki?
> Elhuyar-en botoian klik egitean
> http://www.interneteuskadi.org/euskalbar/elhuyar.php?testua=etxe&source=eu
> moduko URL bat ireki behar zaizu nabigatzailean. Gero bertatik
> bilaketaren emaitzetara berbideratu behar zaitu (segundu erdiko
> aldean-edo).
>
> Julen.

Kaixo, Julen:
Bilaketaren emaitzara joateko, berriro sartu behar dut bilatu nahi dudan
hitza eta gero ematen dit erantzuna, baina uste dut horrela behar duela
izan, ezta? Oraindik ez duzue lehen zegoen aukerara ekarri Elhuyar,
alegia hiru hiztegiak batera kontsultatzera edo klik batean Elhuyar
soilik kontsultatzera. Neure gaizki ulertua izan dela uste dut. Barkatu
endredoak eta nahasteak.

Agurtzane