[itzul] welga, greba, greva

karlos_del_olmo a bildua donostia.org karlos_del_olmo a bildua donostia.org
Ost, Ots 20, 10:06:27, CET 2008

>Del Olmo jauna eta Elhuyarrekoak nire ideia gehienen aurkakoak izaten
direnez,

Ni neu, behintzat, ez naiz zure ideia gehienen aurkakoa. Baina plazaratzen
dituzun iritzi garbizale batzuk hiztegintzarekin ez zaizkit oso bateragarri
iruditzen, besterik ez. Dena dela, zure eztabaida zaletasuna estimu handian
dut, Mikel. Baina, mesedez, ez nazazu sar ideien pertsegitzaileen artean,
ez naizelako horren aldekoa eta gainera, zorionez, hizkuntz kontuetan
ezelako botererik ez dudalako. Eutsi goiari eta gora eztabaida!

Karlos del Olmo
karlos_del_olmo a bildua donostia.org
943424286