[itzul] Etab. laburdura

Ander Altuna zuzentzailea a bildua ueu.org
Al, Urt 7, 14:05:12, CET 2008

Guk ere askotan izan dugu zalantza hori. IVAPen estilo-liburuan eta
/Galdezka/ liburuan (54. eta 19. orrialdeetan, hurrenez hurren) hauxe
diote: "Eta abar esapidearen aurrean ere koma jarri ohi da, osagaiak
labur-laburrak izan ezean".

alfon a bildua elhuyar.com(e)k dio:

--
Ander Altuna Gabiola