[itzul] Vals de las flores

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ast, Urt 10, 09:48:05, CET 2008

Dirudienez, ez dago aukerarik, ez zabalik, ez esturik. Hiztegi Batuan
(bigarren itzulikoan, --138. erabakia, 2004-04-30ean onartua-- zeren,
Xabierrek ondo esan duen moduan, lehen itzulian ez baitzen ageri),
honela ageri da orain:

<bals iz. (dantza-mota).>
<baltse* e. bals, baltseo.>
<baltseo iz. Heg. Beh. 'dantza lotua'.>