[itzul] Jain renouncer

Maddi Bediaga adur95 a bildua hotmail.com
Ast, Urt 17, 17:08:29, CET 2008

Mila esker, Eneko eta JoxeMari

Oraingoz unibertsitateko lan baterako behar nuen, baina wikira igotzeko
asmoa ere badut. Euskaraz ikasten dugunok, askotan, denbora gehiago eman
behar izaten dugu itzulpenak egiten gaia bera ikasten baino... edo hobeto
esanda, gaiak itzulpenak eginez ikasi behar izaten ditugu. :-)

Ukogile aszeta jainistak... hortik joko dut

Eskerrik asko denoi berriro ere.

--
Maddi

----- Original Message -----
From: "Berasategi Zurutuza, Joxe M." <jmbera a bildua alava.net>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Thursday, January 17, 2008 12:52 PM
Subject: Re: [itzul] Jain renouncer

Wikiko itzulpenen bat izango da, ezta? Hitzez azaltzen baita han.

<<renouncer>> hitza, kasu horretan, erraza da <<uko egiten dioten>> edo
antzeko beste moduren batean itzultzea.

Uste dut arazoa dela <<zeri>> egiten dioten uko. Izan ere, oker ez banago,
ingeleseko bertsioan <<renounce>> horren objektua falta da; alegia, ez dela
<<celibate renouncer>>, <<itinerant celibate X-renouncer>> baizik, izanik X
<<world/sex/sexual life...>>

Ezertarako balio badizu,

Joxe Mari Berasategi
AFAko Euskara Zerbitzua