[itzul] pillarse los dedos

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ast, Uzt 17, 10:36:25, CEST 2008

> Kontuz ibili edo antzeko esapidea ez den proposamenik? Elkarrizketa
> batean elkarrizketatzaileak galdetzen dio elkarrizketatuari  "si no
> se va a pillar los dedos", eta elkarrizketatuak erantzuten du, "que
> no tiene miedo de pillarse los dedos, porque bla, bla, bla,..."

Intzak hau jasotzen du:
# oinak labur ibili

Azalpena: kontuz ibili

Adibideak:

---   Ikaskizun ori ere jasoa degu, ta oņak labur ibiltze'aal ditugu
aurrerakoan
LIZARDI, X. (1896-1933)
L. Otaegi Kazetari lanak.

Gazteleraz: andar con tiento

Ez dakit horrek jokoa ematen dizun, nahi duzun horretarako. Adibidez:

- Oinak labur ibili beharko dituzu, bestela...
- Ez, ez dut ezeren beldurrik, izan ere...

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net