[itzul] Paisaje y paisanaje

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Al, Eka 2, 09:18:52, CEST 2008

Ekin nahi nion nik ere  asmatzeari, baina baditut bi arazo:

-Larriena: ez dakit zer testuingurutan eta zertarako behar den esapidea;
hots, nolako testuan txertatzekoa den. Ondoren datozen hitz batzuk aipatzen
dituzu, baina... Hori gabe, nik behinik behin, ezin zertu.
-Txikitxoago bat: itxura batean, pais>paisano>paisanaje da jatorri-bidea,
paisajetik pasatu gabe. Bestela, "paisajeano" edo litzateke noski...

Argibideren bat emanez gero, agintzen dizut jarraituko dudala ahaleginean.