[itzul] Barka iezadazue bertze itzuli bat emateagatik

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Al, Eka 9, 10:06:00, CEST 2008

	Zure galderaren erantzuna emanda dago aurreko mezuetan:

------------------------
From: LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER <larrinaga_asier a bildua ...>
Date: 2008-06-06 08:18:00 GMT

Ni, berez, ez nago <<umiendako jokuek>> eta era horretako grafien kontra,
baina bai uste dut gauza bakoitzak bere lekua duela.

<<Umiendako jokuek>> ondo ikusten dut zaldibartar bik elkarri bidalitako
meiletan, baina ez publiko orokorrarentzat argitaratutako testu batean. Kasu
horretan arauzko hizkuntza erabiliko nuke -erabiltzen dut-.

From: jabier <euskara a bildua ...>
Date: 2008-06-06 08:17:41 GMT

Ondo dago herritarren hizkerara hurbiltzeko ahalegina egitea, eta egin
beharrekoa da; baina bide horretan urrutitxo joanak gara aspaldian. Beste
inon onartuko ez liratekeen gauzak onartzeraino: Sevillako Udalak
argitaratuko al luke, konparazio baterako, 'a la onze azaremo zardina pa tol
mundo' jarriko lukeen egitaraurik? Ez dut uste.

	Gauza gehiago esan dira, baina uste dut nahiko direla horiek biak.

Asier Larrinaga

<hr />