[itzul] Itsasontziak "eraikitzen" al dira?

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Or, Eka 13, 09:28:14, CEST 2008

Inork ez du zalantzan jartzen "egin" erabil daitekeela, baina uste dut
badela lekua hitz espezializatuagoetarako ere, hala nola "autoak fabrikatu"
eta "itsaontziak/hegazkinak eraiki".

Bide batez, kontura gaitezen "etxea(k) eraiki" bera ere ez dela oso
aspaldiko esapidea hizkera gehienetan, eta eskolatu gabeen artean ere ez dut
uste esapiderik berezkoena denik..