[itzul] Iturri_

p-etxezarraga a bildua ej-gv.es p-etxezarraga a bildua ej-gv.es
Ast, Eka 26, 09:18:04, CEST 2008

Ez dakit balioko dizun baina, nik ezagutzen dut Bizkaiko baseri bat "Iturburua(ga)" deritzana.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de j-eiguren a bildua ej-gv.es
Enviado el: jueves, 26 de junio de 2008 9:13
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Iturri_

Kaixo, lagun batek eskatu dit laguntzeko etxe berri bati izena ipintzen.

Kontua da ondoan iturri bat daukala, mundu guztiak ezagutzen duena herri horretan, eta "Iturri_"   zeozer atzetik ipini nahi diola.

Etxea berri-berria da (amaitzen ari dira), aurretik ez da beste ezer egon han, eta  iturriaren goiko aldean dago.

Tartetxo bat atera eta ea zer okurritzen zaizuen. Mila esker aldez aurretik.

Jone Eiguren Gandarias
Itzultzailea
Traductora

Tel.: 945 01 63 24