[itzul] Alubia pinta

Taberna Irazoqui, Miguel (Itzultzailea:NAO/BON) mikel.taberna.irazoqui a bildua cfnavarra.es
Ost, Maiatza 7, 13:07:58, CEST 2008

Esaten nuen sarekook (ni, behinik behin) ez ote geunden lo edo...

"Iruñeko ferietan" bertso sortakoak Xalbadorren ahotik entzunak ditut (grabazio batean), baina Jan Batixt Otxalderenak dira!

Bakoitzari berea...

Mikel Taberna

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Taberna Irazoqui,Miguel (Itzultzailea:NAO/BON)
Enviado el: miércoles, 07 de mayo de 2008 12:46
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] Alubia pinta

Sarea esna, baina sarekook...

"babarrun pikart" dator Euskaltermeko fitxa batean,  eta "babarrun nabar" beste batean (ikusi izanen dituzu)

Bestalde, Nekazaritza Hiztegian ageri denez, han aritu zen taldeak "babarrun pikart" hautatu zuen.

Horiek ikusita, "babarrun pikart" horren alde eginen nuke.

(bidenabar, "pikart" irakurrita -eta sanferminak gogoan-, Xalbadorren "Iruñeko ferietan" bertso sorta hura burura: "Bat zen pikarta xuria, hartan bota dut begia...")