[itzul] Llevar a cabo una acción

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ost, Maiatza 7, 15:27:26, CEST 2008

"ekintza" hitza sartzea ezinbestekoa bada (eta horri buruz eztabaidatu
liteke), nik ez dut arazo larririk ikusten "egin" aditza erabiltzeko.
Gaur egungo testuetan begiratzea aski da ikusteko milaka aldiz
erabilitako klitxea dela, erredundantziak gorabehera.

Asierrek aipatutako "aurrera eraman" ere ondo ikusten dut (erdarazko
"llevar adelante acciones" esapidea ere hor dago; gaztelaniaren gaur
eguneko modak "desarrollar acciones" ederresten badu ere).

Gaztelaniazko "llevar a cabo una serie de acciones" ere ez da, preziso,
oso figura literario aberatsa. Klitxea da.

Alfontso Mujika
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak

Xabier Aristegieta(e)k dio: