[itzul] BESTERIK

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua wanadoo.es
Ast, Maiatza 8, 11:23:08, CEST 2008

Azken boladan badakit asko zabaldu dena "lagunak BESTERIK EZ *ZIREN etorri"
itxurako esaldien gaitzespena beren komunztadura pluralarengatik, "laguna
BESTERIK EZ ZEN etorri" zuzenduta, eta uste dut Euskaltzaindiak esan zuela
zer edo zer horretaz nonbait, baina orain ezin aurkitu dut non, ezta ere
nork. Inork argitzerik balit "ofizialki"-edo nork eta non esan duen ezer
horretaz eskertuko nioke. Ondo izan

Bittor

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net