[itzul] Por los siglos de los siglos

Garmendia, Mikel mikel.garmendia a bildua parlam.euskadi.net
Ast, Maiatza 8, 13:43:00, CEST 2008

Manolitok esaldia mezetan beharbada ez baina heldu bati entzunda ikasiko
zuen seguru. Nik orain ez ditut eskueran Manolitoren liburuak eta ez
daukat konprobatzerik baina esango nuke Mirenek aipatutako horietakoren
bat erabili nuela. Dena dela, laugarren liburua ez nuen nik itzuli eta
litekena da han agertzea.
Mikel.