[itzul] Por los siglos de los siglos

Enrique Umaran enriqueumaran a bildua uribekostabhi.com
Ast, Maiatza 8, 18:52:47, CEST 2008

Arestiren "sekula sekulorum"?

Intza proiektuan:
*sekuloron santa sekulan*

*Azalpena:* beti

*Adibideak:*

—   intresa topa dezadan sekuloron santa sekulan.
MOULIER, J. "Oxobi" (1888-1958)
*Oxobiren lan oroitgarri
zonbait*.<http://intza.armiarma.com/cgi-bin/intza/bilatu2.pl?itur=oxob>

Enrique