[itzul] comunidad (postontzian)

j-eiguren a bildua ej-gv.es j-eiguren a bildua ej-gv.es
Al, Aza 17, 13:04:21, CET 2008

Ikusita nago Gasteizen "Komunitate honek ez du onartzen publizitaterik" edo horrelako zerbait, "komunitate" hitza erabilita, eta beti pentsatu izan dut badagoela hitz egokiagorik kontestu horretan. "Bizilagunak" ipintzea oso aproposa delakoan nago.

Jone Eiguren Gandarias
Itzultzailea
Traductora

Tel.: 945 01 63 24