[itzul] pelikula euskaraz

j-eiguren a bildua ej-gv.es j-eiguren a bildua ej-gv.es
Ast, Aza 27, 12:50:46, CET 2008

Bada bat "Space jam" izenekoa, Michael Jordan jokalaria da protagista, eta marrazki bizidunak ere agertzen dira: Buggs Bunny, esaterako. Polita da umeentzako.

Jone Eiguren Gandarias
Itzultzailea
Traductora

Tel.: 945 01 63 24