[itzul] Ley 11/2007 de 22 de junio de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos

Karmel Uribarren kuribarren a bildua arrasate-mondragon.net
Ost, Ira 3, 13:57:20, CEST 2008

Rey Escalera, Fernando (Itzultzailea:NAO/BON)(e)k dio:
> ??
>
> 11/2007 Legea, ekainaren 22koa, herritarrak zerbitzu publikoetara bide elektronikotik sartzeari buruzkoa.
>
> Duda dut acceso zer den. Sartu edo haietaz baliatu, haietara jo ??
>
> Ongi izan.
> Fernando Rey
>
> __________ Información de NOD32, revisión 3410 (20080903) __________

> http://www.nod32.com

Eskerrik asko...

Internet-en begira... "Eusko Jaurlaritzaren 232/2007 DEKRETUA,
abenduaren 18koa, administrazio-prozeduretan bitarteko elektroniko,
informatiko
eta telematikoen erabilera arautzen duena." aurkitu dut eta Dekretuan
dator lege horren aipamena....

"herritarrak zerbitzu publikoetara bitarteko elektronikoz sartzeari
buruzko ekainaren 22ko 11/2007 Legea"

Ikusten duzunez, oso antzekoa eta bide beretik egina....

Ondo izan.