[itzul] Wordfastetik Wordfastera

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
As, Ira 9, 12:55:32, CEST 2008

Kaixo:

Arazotxo bat suertatu zait eta konoondu ezinik nabil, ustez, konponbide erraza du, baina ez dut asmatzen.
Kontua da memoria bat beste batean txertatu nahi dudala, hau da, "irratia" izeneko memoria "komunikabideak" izeneko memorian barneratu nahi dut.

Ez dakit nola egin daitekeen, biak Wordfastekin sortuak dira, baina "irratia" izeneko memorian "komunikabideak" memoriarekin bateratu nahi dut, memoria bakarra osatuz.
Ez dakit badakizuen nola egiten den, ez dakit buruhaustea ulertu duzuen ere.
Ulertu duenak, lagundu nazala, arren.
¿Sigue el calor? Consulta MSN El tiempo
http://eltiempo.es.msn.com/