[itzul] Por acción u omisión

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua wanadoo.es
Ost, Ira 24, 18:38:17, CEST 2008

Eskerrrik asko Laxaro eta Patxi. Eta honekin lotutako beste galdera bat. Zer iruditzen zaizue,
Patxik erakutsitako "Egitez edo ez-egitez" horien parean

"Egitez edo egin gabez", edo

"Eginez edo egin gabez"

Bezalakorik? Zenbateraino da arrunta GABEZ bezalako partikularen erabilera halako kasu batean -aditz
partizipioa modu aktiboan-edo erabilita, eta ez adjektibo bezala soilik-? (18 GABEZ ereduzko prosan
eta abtzuk behintzat aditz aktibo.) Ez dakit ulertzen den galdea. Espero dut baietz.

Ondo izan

Bittor

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net