[itzul] Por acción u omisión

Patxi Petrirena patxi a bildua elhuyar.com
Ost, Ira 24, 18:04:46, CEST 2008

Alberto Martinezek behin esan zuenez (ITZULeko artxiboan topatu dut), Zigor Kodean "egitez edo ez-egitez" era bili da, eta Kode Zibilean "egite edo ez-egitearen ondorioz".

EHUren 'Legeak' sailean ere erabili da "egite edo ez-egite".

Patxi

Bittor Hidalgo(e)k dio: